Menu
1. ZEPSUŁ CI SIĘ EKSPRES
*Napisz wiadomość e-mail: biuro.naprawy@gmail.com
* Możesz użyć formularza zgłoszeniowego na dole strony.
* Zadzwoń +48 533 324 891
Ustalimy na początku markę i model ekspresu, oraz co się z ekspresem dzieje, a także sposób przekazania ekspresu do serwisu.
2. PRZEKAZANIE EKSPRESU DO SERWISU
* Klient dostarcza ekspres we własnym zakresie pod adres firmy.
* Możliwość odbioru ekspresu od klienta - usługa dodatkowo płatna.
* Przy odbiorze zostanie sporządzony protokół przyjęcia do serwisu.
3. DIAGNOZA / WYCENA / NAPRAWA
* Po zdiagnozowaniu usterki klient jest informowany o cenie za naprawę, jeśli się zgadzasz naprawiamy, jeśli nie zgadzasz się na naprawę - ponosisz tylko koszt diagnozy w wysokości 100zł brutto.
* Czas na naprawę 2 tyg.
4. PŁATNOŚĆ
* Klient indywidualny płatność możliwa gotówką lub kartą.
* Klient biznesowy otrzymuje fakturę i płatność jest gotówką, kartą lub przelewem.
5. PRZEKAZANIE EKSPRESU KLIENTOWI
* Odbiór ekspresu osobisty
* Możliwość dostarczenia ekspresu do klienta - usługa dodatkowo płatna.
* Jeśli klient płaci za naprawę przelewem to ekspres jest dostarczany po wpłynięciu kwoty naprawy na konto
bankowe, lub przesłaniu na adres e-mail potwierdzenia przelewu bankowego.
Dane kontaktowe:
Maciej Jeliński "MacGraver"
Adres: 80-299 Gdańsk, ul. Parterowa 1a
Tel: +48 533 324 891
E-mail: biuro.naprawy@gmail.com
NIP: 5842261471
Nr. rachunku bankowego PKOBP: 18 1020 4900 0000 8502 3261 3166