Menu
* Protokół przyjęcia urządzenia do serwisu jest jednocześnie dokumentem potwierdzającym dla klienta oddanie urządzenia do naszego serwisu. Klient otrzymuje wersję protokołu elektroniczną lub papierową.
* Zdjęcie/wersja elektroniczna protokołu przyjęcia jest równoważna z wersją papierową. Zaleca się przechowywać protokól w wersji elektronicznej.
* Urządzenie jest wydawane klientowi na podstawie protokołu przyjęcia
* W przypadku nie odebrania ekspresu w czasie 60 dni od daty wystawienia faktury po upływie tego czasu ekspres zostanie poddany utylizacji
* Serwis MacGraver informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki które mogą wyniknąć podczas naprawy sprzętu nie z winy serwisu i wpłynąć na funkcjonalnośc sprzętu sprzed podjęcia czynności serwisowych.
* Serwis MacGraver nie ponosi odpowiedzialności za usterki, których nie można było stwierdzić podczas przyjecia urządzenia do naprawy.
* Serwis MacGraver informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki,które ujawniły się podczas naprawy urządzenia lub po jego naprawie, które nie mają żadnego związku z naprawą.
* Serwis MacGraver ma prawo zrezygnować z naprawy danego ekspresu. Klient w takim przypadku nie ponosi żadnych kosztów.
* Jeśli klient po postawieniu diagnozy nie zdecyduje się na naprawę to ponosi tylko koszt diagnozy w wysokości 100zł brutto
* Jeśli klient płaci przelewem ekspres dostarczany jest do klienta po wpłynięciu kwoty za naprawe na konto bankowe firmy.
Gwarancja jest udzielana tylko na daną naprawę która została wykonana i części które zostały zamontowane.
Okres gwarancji to 3 m-ce od daty na protokole przyjęcia do serwisu.
Przykład: naprawa polegała na wymienieniu pęknietego wężyka jeśli w ciągu 3 m-cy ten sam wężyk znowy pękł - to obowiązuje gwarancja i usterka naprawiona zostanie za darmo.
Gwarancja nieobowiazuje gdy:
1. przyczyną powstania awarii jest zakamienienie ekspresu
2. awaria powstała w wyniku nieodpowiedniego użytkowania ekspresu
3. nastąpiły uszkodzenia mechaniczne obudowy
4. usterka nie jest związana z wykonywaną wcześniej naprawą
Dane kontaktowe:
Maciej Jeliński "MacGraver"
Adres: 80-299 Gdańsk, ul. Parterowa 1a
Tel: +48 533 324 891
E-mail: biuro.naprawy@gmail.com
NIP: 5842261471
Nr. rachunku bankowego PKOBP: 18 1020 4900 0000 8502 3261 3166